Klacht Avis Autoverhuur: Teveel betaalde geld graag terug.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 254998
Gebruiker
Smit
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Ik heb een gehuurde auto eerder ingeleverd dan gepland. Ik had al vooruit betaald. Men heeft mij gezegd dat ik het resterende bedrag terug kon krijgen via de klantenservice. Deze wezen mijn verzoek echter af, met als gevolg dat ik ca. € 520 euro heb betaald i.p.v. € 167,-. Ik heb bij het inleveren van de auto een factuur meegekregen voor dit laatste bedrag.

De oplossing

Ik wil mijn teveel betaalde geld terug, inclusief een excuses.

1 reactie

  1. Auteur
    Smit
    Datum
    Inmiddels contact opgenomen met de ING. Zij hebben de betaling teruggedraaid en opheldering gevraagd bij Avis.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Smit
Datum
Uiteindelijke oplossing
De ING heeft mij uiteindelijk geholpen, en het geld van Avis gevorderd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Avis Autoverhuur?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen