Klacht Avis Autoverhuur: Voel me niet serieus behandeld

ERMltd

Op 6/25 2018 heb deze vragen per e-mail vanuit Japan verstuurd( ik woon namelijk in Japan)

- Op 06-06-2018 heb ik van C.J.Incassobureau een sanctie per post gekregen van € 46.—vanwege het overschrijden van maximum snelheid op de A10 Amsterdam
Met gebruik van mijn creditcard eindigend met 6565 betalen jullie dit voor mij of moet ik deze hier vanuit japan overmaken?

- Op 05-09-2018 is van mijn Visa eindigend met 6565 een bedrag van € 35.—onder het nummer E263798275 afgeschreven.
kunt u mij vertellen voor welke reden dit is afgeschreven is.

Kreeg meteen een automatisch bericht met inhoud
Dank u dat u contact heeft opgenomen met Avis Budget Klantendienst.

Wij bevestigen u de ontvangst van uw schrijven en streven ernaar ons onderzoek in dezen af te ronden binnen 10 tot 15 dagen. Uw unieke referentienummer is 448173. Wij zeggen u bij voorbaat dank voor uw geduld gedurende de behandeling van uw vraag.
Tot op vandaag heb ik twee keer een herrinering gestuurd waar ik het volgende antwoord krijg.
Bedankt voor uw vervolgmail.

Wij bevestigen u hierbij dat de aanvullende informatie is toegevoegd aan uw bestaande ticket, met het unieke referentienummer 448173.

Maar uiteindelijke antwoordt op mijn vragen komen niet

Uitleg van mijn vragen

Ook een klacht indienen over Avis Autoverhuur?