Klacht Avri: 2x schade aan hek

YY

AVRI heeft 4 maanden geleden mijn hek aangereden met een vuilniswagen. Er is een bedrag voor schadevergoeding afgesproken, echter tot op heden nog steeds geen betaling ontvangen. De eerste aanrijding is nog niet afgehandeld en de tweede aanrijding aan de andere kant van het heeft alweer plaatsgevonden.

Vergoeding van de schade van de 2 aanrijdingen

Avri
    Geachte heer,De schade van de eerste aanrijding wordt zoals afgesproken door ons vergoed, ook al is er geen bewijs dat de schade door Avri is veroorzaakt. De brief met de daarin gemelde schade ontvingen wij pas op 17 september. Het daarin genoemde bedrag, dat hoger is dan eerder overeengekomen, is op 2 oktober naar u overgemaakt. Het zou dus nu of zeer binnenkort op uw rekening moeten staan.
    Na de tweede schademelding is een collega langsgeweest. Er is geconstateerd dat het hele hek vervangen zou moeten worden. Ook nu is er geen bewijs dat Avri deze schade heeft aangericht. Mijn collega heeft aangegeven dat Avri deze schade niet zou betalen, alleen het eerder in uw brief genoemde bedrag.
    Wij begrijpen dat de schade aan uw hek voor u zeer vervelend is. Echter, wij menen dat we uw schademelding op een redelijke en coulante wijze te hebben afgehandeld.Met vriendelijke groet,
    Avri
    YY
    Geachte heer/ mevrouw,Helaas hoor ik al 4 maanden dat ik een deze dagen een betaling kan verwachten..Tevens geen bewijs? De vrachtwagenchauffeur is zelf aan de deur geweest om de aanrijding netjes te melden! Tevens heb ik foto's waarop uw collega's mijn hekwerk in hun handen hebben en bezig zijn met terugplaatsen. Deze foto's heb ik ook op het politiebureau getoond en zal ik nogmaals doen tijdens een evt. civiele procedure indien de oplossing niet naar behoren wordt opgelost.