Klacht Avri: Avri wil afvalscheiden, maar maakt het klant onmogelijk en levert extra containers niet uit

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 374832
Gebruiker
maruschka
Datum
3 reacties

Details

Klacht

In najaar 2018 een extra plastic container aangevraagd bij de Avri. Het laatste half jaar diverse mails gestuurd met vraag wanneer we extra container kunnen verwachten. Vanaf 1-7 plastic in de container, wordt om de 3 weken geleegd. Gisteren 1e keer aangeboden, van 2 weken was de container al vol en moest ik 1 zak los aanbieden. Vandaag mail gekregen dat levering nog wel 2020 kan worden en we tot die tijd maar naar de milieustraat moeten brengen. Wie betaald mijn benzine???? Ik vraag tijdig om een kliko, en ik kan het maar uitzoeken. Losse zakken wensen ze ook niet mee te nemen.

Gewenste oplossing

Er zijn 3 mogelijkheden: of men neemt tot de extra container er is ook de losse zakken plastic mee, of men levert per omgaande de container waar al 3/4 jaar om gevraagd wordt. Of men betaald mij per 3 weken 10 euro benzinegeld uit.
Geboden oplossing
NOOIT GEEN REACTIE GEHAD VAN DEZE CLUB...………. LAAT STAAN SPONTAAN DE GEWENSTE EXTRA KLIKO. HEERLIJK MET DIT WARME WEER, 3 WEKEN ZAKKEN LOS MOETEN LATEN STAAN OMDAT ER EEN KLIKO TE WEINIG IS!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    maruschka
    Datum
    Graag reageren!!!!!!
  2. Auteur
    maruschka
    Datum
    graag reactie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  3. Auteur
    maruschka
    Datum
    graag reactie

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Avri?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen