Klacht Avri: Hoge kosten voor geen service
Details
Klacht
kosten zijn veel te hoog, de ondergrondse afval container is niet te gebruiken in een 1 persoonshuishouden, het afval blijft te lang in huis voordat de zak vol is halve zakken weggooien zorgt alleen voor meer kosten. daarnaast zijn de vaste jaarlijkse kosten ook belachelijk hoog voor de slechte service die wordt geleverd.De Avri gebruikt het geld dat dit bedrijf als monopolie van ons afperst als investeringskapitaal voor windmolens die de meeste inwoners in dit gebied niet willen zien om nog meer geld te verdienen.
de kosten moeten omlaag en of de grijze afvalbak moet weer terugkomen.
Gewenste oplossing
op zijn minst de kosten voor 1 persoonshuishoudens verlagen. en zich meer gaan richten op klanttevredenheid.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.