Klacht Avri: Structureel slecht tot niet ophalen huisvuil op ophaaldag

Langerak

Reeds enkele jaren inmiddels wordt mijn huisvuil (zowel grijze als groene container en soms papiercontainer) structureel slecht tot niet opgehaald op de daarvoor door AVRI aangegeven ophaaldag. Slechts na klachten komt men ophalen en dan zegt men soms dat doen we de volgende ophaaldag wel ook al zit de container overvol. Op verzoeken om aan dit structurele probleem iets te doen en mij hierover te berichten wordt totaal geen reactie gegeven. Afgelopen 2 weken zijn wederom de containers niet geleegd. Ik ben het zat elke keer een klacht hierover te moeten indienen en dan totaal geen reactie of excuses te ontvangen. Er wordt voldoende betaald om AVRI haar werk te laten doen!

Gewoon volgens de AVRI kalender het huisvuil ophalen zoals dat de eerste jaren dat ik hier woonde wel gewoon gebeurde! En wellicht een compensatie voor de ellende elke keer of op zijn minst een gemeend excuus!

Avri
    Geachte heer,

Uw klacht is intern besproken. Er wordt contact met u opgenomen om de oorzaak te bespreken en tot een oplossing te komen.

Avri
    Langerak
    Inmiddels zijn de containers wel geledigd maar contact is er verder nog niet geweest. Wellicht komt dat nog?