Klacht Avrotros: Angstig

Ikin

Hunted hier in de straat, al 3 dagen staat er een auto voor de deur met 3 mensen er in. Bij na vraag zeggen ze iets vaags over: we zijn hier in de buurt aan het werk.
Rond 21.00 uur vertrekken ze pas weer.
En s morgens staan ze er weer. Heb verdacht voor deze rustige buurt.
Ik heb de politie gebeld. Hoir ik later dat ze een tv programma maken. Volgende dag rent hier van alles heen en weer door de sraat. Rennen bij iedereen de tuin in en roepen naar elkaar. Best eng allemaal,zeker als je het programma niet kent.
Opeens staat er iemand in mijn achtertuin die zoekt iemand, helicopters vliegen laag,grote zwarte autos in de straat. Belachelijk. Gelukkig weet ik nu dat het tv is, maar ondertussen al 2 nachten slecht geslapen door dit " leuke" spelletje.
Hallo tv makers,wees duidelijk . en zeker met programmas die lijken op de realiteit.
Als de mensen in de auto even hadden verteld van welk tv programma ze waren had ik allang op google gekeken. Dan had ik niet dagen in spanning hoeven leven.
Bedankt Avrotros. Niet iedereen kijkt naar jullie programmas hè.

Ligt mensen beter in

Wij vinden dat Avrotros hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Avrotros?