Klacht Avrotros: Knip het vloeken weg

Klachtindiener

Ik dien een klacht in over de Wie is de Mol aflevering van 4 oktober. In de aflevering werd veel gevloekt. Grof taalgebruik in een programma wat de afgelopen jaren ook meer jonge kijkers trekt, kan ik niet waarderen en vind ik ronduit slecht. Naast dat het vloeken door christenen (waaronder ikzelf) als godslasterlijk kan worden ervaren, is zo'n grof taalgebruik niet nodig en zeer ongepast. Mijn dringend verzoek: knip de vloeken eruit, bliep ze. Het doet af aan de sfeer van het programma wat ik al jaren met veel plezier kijk.
Kinderen en jongeren nemen dit grove woordgebruik gauw over. Wat voegt het toe? Wat voor goeds brengt het? In mijn ogen niets. Nogmaals mijn dringend verzoek: bliep ze weg, knip ze weg of leer de deelnemers het vloeken af.

Ik wil dat AvroTros het vloeken, voornamelijk met godsnamen, weg gaat knippen of weg gaat bliepen bij het monteren van het programma. Vloeken is nutteloos, schadeberokkenend en naar.

Wij vinden dat Avrotros hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Avrotros?