Wij vinden dat AVV Zaanstad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht AVV Zaanstad: geen geluid tijdens digitale uitvaart
Details
De klacht
Op 14 oktober via de link: http://www.avvzaanstad.nl/....... een digitale uitvaart bijgewoond. Helaas vrijwel geen geluid. Dus de uitvaart niet kunnen volgen.Ik vind dit ongelofelijk en onacceptabel. Een professioneel bedrijf test van te voren of de link werkt of zorgt voor een chatfunctie met de operator.
Ik ben er vrijwel zeker van dat aan mijn zijde niets mankeerde, omdat ik bijna iedere dag wel via MS-Teams, Zoom etc. werk.
Ik heb een klacht via de e-mail bij het bedrijf ingediend en ook nog eind oktober een herinnering gestuurd,
Nooit een reactie ontvangen.
ik vind dit onacceptabel en onfatsoenlijk.
De oplossing
reageren op klachtBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.