Klacht AVV Zaanstad: geen geluid tijdens digitale uitvaart

Klachtnummer
# 496334
Gebruiker
C. Boodt
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 14 oktober via de link: http://www.avvzaanstad.nl/....... een digitale uitvaart bijgewoond. Helaas vrijwel geen geluid. Dus de uitvaart niet kunnen volgen.
Ik vind dit ongelofelijk en onacceptabel. Een professioneel bedrijf test van te voren of de link werkt of zorgt voor een chatfunctie met de operator.
Ik ben er vrijwel zeker van dat aan mijn zijde niets mankeerde, omdat ik bijna iedere dag wel via MS-Teams, Zoom etc. werk.
Ik heb een klacht via de e-mail bij het bedrijf ingediend en ook nog eind oktober een herinnering gestuurd,
Nooit een reactie ontvangen.
ik vind dit onacceptabel en onfatsoenlijk.

De oplossing

reageren op klacht

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AVV Zaanstad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over AVV Zaanstad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen