Klacht AVV Zaanstad: negeren van klachtenmeldingen, geen service, onbeleefde behandeling

Louise

In feb. 2012 kocht ik een elektrisch projectiescherm, een 3D beamer, een Bose geluidsysteem en een bluray speler voor €5804,05. Het geheel werd in de woonkamer geïnstalleerd. In eerste instantie gebeurde dat zo slordig dat het opnieuw gedaan moest worden met als gevolg 4 grote boorgaten in het pasgestuukte plafond. De installatie werd pas in mei voltooid. Het kijken in 3D bleek een omslachtige zaak, ook voor een medewerker, die slechts een mondelinge toelichting gaf. Het lukte later niet om dit zelf voor elkaar te krijgen. Een gootje liet na korte tijd los. Dit alles werd meerdere keren gemeld (telefonisch en per sms) maar reactie bleef uit. Uiteindelijk heb ik met de eigenaar gesproken die bijzonder (klant)onvriendelijk reageerde. Tot een oplossing kwam het niet. Na ongeveer een jaar reageerde het scherm niet meer op de afstandsbediening. Dit is twee maal telefonisch gemeld maar er is niet gereageerd. Ook op de aangetekende brief (gestuurd op 17-7-2013) is geen reactie gekomen.

In ieder geval verwacht ik reparatie van het projectiescherm en een schriftelijke handleiding om in 3D te kunnen kijken. Van minder belang maar wel terecht zou zijn als eveneens het plafond hersteld en het losgelaten gootje opnieuw bevestigd zou worden. Graag een correcte afhandeling waarbij beleefdheid in acht wordt genomen.

Wij vinden dat AVV Zaanstad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Louise
    Na een telefoontje naar het bedrijf werd met de eigenaar overeengekomen dat het scherm en de afstandsbediening opgehaald zouden worden. Dit is inmiddels gebeurd. Ondanks de verstoorde verhoudingen werd daarnaast ook de bekabeling weer op orde gebracht en werden er updates uitgevoerd. Erg positief! Bekeken gaat worden of het probleem in de afstandsbediening zit of in het scherm. In het laatste geval is er sprake van garantie.

Ook een klacht indienen over AVV Zaanstad?