Wij vinden dat AWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht AWB: Ketel / AWB
Details
Klacht
T CV ketel is waarschijnlijk kapot of iets daar van. Het is al 3 jaar niet gecontroleerd. Ben al 7 dagen Vestia en Eneco aan het bellen om te zeggen en waarschuwen dat ik geen verwarming thuis heb en dat het heel erg gevaarlijk is. Krijg ik geen antwoord, of ik krijg het wel maar dan: " Ik weet dat het heel erg vervelend is voor U, maar wij gaan ons best doen en we gaan monteur naar u toe sturen. " Prima, denk ik... Maar daarna stilte. Geen bel. Geen oproep. Geen email????? Bel ik vandaag, 5 x verschillende instanties om het proberen nog 1 x wat te regelen ( terwijl het niet eens mijn " verantwoordelijk " is. Toch doe ik het omdat ik bijna aan het bevriezen ben, krijg ik te horen.. " Meneer u moest het eerder aan ons doorgeven want nu kunnen we niks meer doen. We gaan proberen om morgen langs te komen. Een hele fijne avond verder. " Wie maakt een grap met mij en waarom? Bedankt.Gewenste oplossing
Deze maand niks van mijn rekening afschrijven (want heb niet eens gebruikt) en nieuwe CV ketel zetten.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.