Klacht AWORLD: Opgelicht: AWORLD brengt onterecht kosten in rekening via telefoonrekening!

Klachtnummer
# 344088
Gebruiker
Lisette
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vanaf 05-03-2018 brengt het bedrijf AWORLD ten onrechte abonnementskosten in rekening op mijn telefoonabonnement bij Vodafone. Ik ben geen abonnement met AWORLD aangegaan via een SMS op 1034. Stop met deze oplichtingspraktijken. Inmiddels zijn uw diensten gedwongen stopgezet via infopay.nl

De oplossing

Ik eis restitutie van de onterecht in rekening gebrachte 'abonnementsgelden'. Het gaat in totaal om Eur 395,=. Vodafone heeft Eur 80,00 laten crediteren en de overige Eur 315,= wens ik van AWORLD te ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AWORLD hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over AWORLD?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen