Klacht AWS Breda: Mijn cv ketel deed het voordat AWS er aan kwam. kosten extra monteur

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 622351
Gebruiker
icvrplmh
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In 2018 een Nefit Bosch (TT/SNL-CSE) cv ketel gekocht, elk jaar door AWS laten nakijken. Dit keer moesten er twee elementen vervangen worden. Nadat dit was gebeurt wilde de cv niet meer opstarten. er moest een andere monteur komen om het te verhelpen deze heeft het gasblok vervangen.
Ik kreeg een rekening van deze extra monteur plus de kosten van het gasblok.

Gewenste oplossing

Kosten niet in rekening brengt van tweede monteur Plus vraag ik mij af of het normaal is dat een gasblok al na 4 jaar spontaan stuk gaat.
Vlgs Nefit heeft een cv ketel maar 2 jaar garantie op onderdelen.
Geboden oplossing
AWS Breda heeft niets meer laten weten
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AWS Breda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over AWS Breda?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen