Opgelost door Axender: Axender beazert de boel met folder verspreiding.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 372934
Gebruiker
Richard
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Albert Heijn ,Kruitvat en Vomar en zo alle reclame bladen die axender bezorgt denken dat ze hun reclame bij de mensen krijgen maar sinds ze overgestapt zijn van spotta naar axender krijgen we helemaal geen reclame folders meer dus de bedrijven die overgestapt zijn denken dat ze goedkoper uit zijn maar ze zijn veel duurder uit want de mensen krijgen helemaal geen folder meer.

De oplossing

Dat axender door de bedrijven die in de folder map zitten gedwongen word voor het verspreiden van de folders.

8 reacties

  1. Auteur
    Richard
    Datum
    Er word al een paar weken geschreven we zullen de bezorger er op aanspreken zodat u de folder weer krijgt maar wees eerlijk en zeg wij hebben geen bezorgers dus u krijgt hem niet ook bij albert heijn, kruitvat, Vomar,kantum en ga zo maar door regent het klachten over de bezorging maar we kijken dit weekend weer want ik klaag wel elke week bij de winkels en klanten service.
  2. Auteur
    Axender
    Datum
    Geachte heer of mevrouw Jahn,

    Wat vervelend dat u de afgelopen weken onze folders niet heeft ontvangen.
    Wij zullen dit onder de aandacht brengen bij onze afdeling Kwaliteit.
    Zij zullen hiermee aan de slag gaan om dit zo snel en goed mogelijk op te lossen.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Axender BV
  3. Auteur
    Axender
    Datum
    Geachte heer Jahn,


    Wat vervelend dat u een negatieve ervaring heeft met ons bedrijf.
    Wij doen ons best om uw melding zo snel en goed mogelijk op te lossen.


    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Axender BV
  4. Auteur
    Richard
    Datum
    Deze reactie van u bedrijf krijg ik al zes weken en dat verandert nog steeds niet of weet u niets anders te schrijven.
  5. Auteur
    Axender
    Datum
    Geachte heer Jahn,

    Van onze lokale inspecteurs hebben wij begrepen dat u onze reclamefolders het afgelopen weekend heeft ontvangen. Graag vernemen wij van u of dit waar is.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Axender BV.
  6. Auteur
    Axender
    Datum
    Geachte heer Jahn,

    Van onze lokale inspecteurs hebben wij begrepen dat u onze reclamefolders het afgelopen weekend heeft ontvangen. Graag vernemen wij van u of dit waar is.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Axender BV.
  7. Auteur
    Richard
    Datum
    Dit is waar dus ik klaag niet maar ze hebben het alleen bij mij in de bus gedaan ik hoop dat het voortaan elke week komt dan hoort u mij niet klagen en ook niet naar de winkeliers toe.
  8. Auteur
    Axender
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Jahn,


    Bedankt voor uw terugkoppeling. Wij zijn erg blij dat u onze reclamefolders weer heeft ontvangen.


    Met vriendelijke groet,


    Klantenservice Axender BV.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Richard
Datum
Uiteindelijke oplossing
We gaan kijken hoelang de oplossing duurt als zo doorgaat is het goed opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Axender?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen