Klacht Axender: Axender is een frauderende bedrijf.

Klachtnummer
# 374921
Gebruiker
Richard
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Voor de zesde week in successie de de folders weer niet bezorgt en elke week schrijven ze hetzelfde we zullen dit onder de aandacht brengen bij onze afdeling kwaliteit en die denkt ik doe er niks aan en de grote bedrijven die voor niks betalen vinden dit denk ik ook prachtig wie gaat wat doen tegen axender.

De oplossing

Dat ze een keer met een goed antwoord komen.

2 reacties

  1. Auteur
    Axender
    Datum
    Geachte heer R.E Jahn,

    Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u tot op heden onze reclamefolders niet heeft ontvangen. Wij hebben contact opgenomen met de regionale verspreider. In uw wijk is er een equipe actief. Een equipe is een proffesionele bezorggroep, zij zijn nogmaals op uw adres geattendeerd.

    Tot slot vertrouw ik erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Axender BV.






  2. Auteur
    Axender
    Datum
    Geachte heer Jahn,


    Wat vervelend dat u een negatieve ervaring heeft met ons bedrijf.
    Wij doen ons best om uw melding zo snel en goed mogelijk op te lossen.


    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Axender BV

Ook een klacht indienen over Axender?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen