Klacht Axender: geen folderpakket

Klachtnummer
# 378104
Gebruiker
katten#liefde
Datum
2 reacties

Details

Klacht

wederom geen folderpakket ontvangen twee weken geleden ook niet na telefonisch contact vorige week wel deze week weer niet

Gewenste oplossing

zorgen voor regelmatige bezorging

2 reacties

  1. Auteur
    Axender
    Datum
    Geachte heer/mevrouw A. Mur,

    Wij vinden het spijtig om te lezen dat na het melden van uw klacht, u de reclamefolders niet met regelmaat ontvangt. Wij zullen deze klacht nogmaals onder de aandacht brengen bij de afdeling Kwaliteit met het nadrukkelijke verzoek de bezorging structueel op te lossen.


    Met vriendelijke groet,


    Klantenservice Axender
  2. Auteur
    katten#liefde
    Datum
    dank voor reactie hoop dat het probleem nu definitief opgelost is

    vriendelijke groet

    mevrouw Mur

Ook een klacht indienen over Axender?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen