Opgelost door Axender: Maanden geen folders ontvangen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 349574
Gebruiker
ZoeteSpar#117
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wij krijgen al maanden geen folders meer, ik heb al diverse meldingen gemaakt maar hoor hier nooit iets van. Dus probeer ik het via deze weg, zou leuk zijn als er toch weer een folders op de mat vallen.

De oplossing

Dat er snel een oplossing word gezocht voor ons deel van de wijk, want een ander deel krijgt de folders wel. Dus een nieuwe en betrouwbare bezorger zou wel fijn zijn.
En als mensen een klacht doorgeven via de website zou het wel fijn zijn als jullie daar op reageren. En misschien een idee om net als bij spotta mensen een uitnodiging geven om iedere week mee te doen aan een poll om aan te geven of je de folders hebt ontvangen en op welke dag.

2 reacties

  1. Auteur
    Axender
    Datum
    Beste heer/mevrouw Stam,

    Wat vervelend dat u de afgelopen periode onze folders niet heeft ontvangen.
    Wij gaan uw melding doorzetten naar onze afdeling Kwaliteit.
    Zij gaan hiermee aan de slag zodat u onze folders weer gaat ontvangen.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Axender BV


  2. Auteur
    ZoeteSpar#117
    Datum
    Goedendag,

    Hoe grappig is dit jullie antwoorden netjes op mijn klacht vandaag, en vanmorgen liep er iemand door de straat die netjes de axender folders kwam brengen! Mooi getimed, ik hoop dat dit zo door blijft gaan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ZoeteSpar#117
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een nieuwe bezorger zo lijkt het nu, ik hoop dat dit zo blijft.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Axender?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen