Klacht Axender: ONDANKS VELE KLACHTEN GEEN VERBETERING

# 162025
hp

Steeds opnieuw moet ik bellen dat de bladen niet bezorgd worden, af en toe bellen ze of de krant wel bezorgd is maar vaak wordt er geen aktie ondernomen, op de vraag over na bezorging krijg je te horen:"we doen ons best. echter is de krant nog NOOIT na bezorgt
in de krant staan veel duur betaalde advertentie's die dus niet onder de aandacht komen.
ook info over evenementen, aanbod van werk, en aktie's gaan zo aan de consument voorbij, bellen helpt niet, het wordt tijd dat ze de structuur van hun bedrijf aanpassen
en daadwerkelijk iets doen aan controle en steekproeven, zodat de rotte appelen er tijdig uitgefilterd worden, ik heb ook al eens de adverteerders benaderd, en ben van plan om indien dit aanhoudt te herhalen, want een krant die niet bezorgd wordt heeft geen meerwaarde.

zorg voor een betere controle op de bezorgers, doe steekproeven door een telefoonteam
en zorg dat de krant op deze manier beter bezorgd wordt op dag dat deze bezorgt moet worden.

Axender is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Axender?