Opgelost door Axender: Ongewenste bezorging reclamedrukwerk.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 346660
Gebruiker
IkkeOntevreden64
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een NIET/NIET sticker op de brievenbus. Toch wordt steevast reclamedrukwerk ONGEWENST in mijn brievenbus gedopeneert. De bezorger moet nodig terug naar school en Nederlands leren lezen !!. Ik wil die reclame niet hebben, ik heb niet voor niks die sticker op de brievenbus plakken. Komt nog bij, dat het half uit de brievenbus blijft steken, en mijn stookkosten LETTERLIJK de brievenbus uit vliegen.

De oplossing

Bezorgers Nederlands leren lezen, en bezorgers attenderen op het bestaan van de NIET/NIET stickers.

2 reacties

  1. Auteur
    Axender
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Lammers,

    Wat vervelend dat u ondanks een NEE-NEE sticker toch onze folders ontvangt.
    Wij zullen dit opnemen met de afdeling kwaliteit zodat dit besproken gaat worden met de bezorger.

    Wij gaan ervan uit dat u onze folders niet meer zal ontvangen.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Axender BV
  2. Auteur
    IkkeOntevreden64
    Datum
    Klacht is serieus genomen.
    Axender BV heeft telefonisch contact met mij gehad, en beloofd dat er iets mee gedaan wordt.
    Wat mij betreft is het daarmee afgehandeld.
    Pluim voor Axender.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
IkkeOntevreden64
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Axender?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen