Klacht Axender: Reageer eens een keer op een melding/klacht

sad Niet opgelost
T. Boudewijns

Sinds begin april 2018 bezorgt Axender geen folders meer bij mij. Dit heb ik een aantal keren gemeld bij Axender. Meestal ontvang ik per mail het standaard antwoord dat de melding in goede orde is ontvangen en "waar nodig ondernemen we gerichte actie" Een keer werd mij gevraagd om welke reclame folders het ging om vast te stellen dat de verspreider inderdaad Axender is.
Na de meermalen ontvangen aankondiging dat "gerichte actie" zal worden ondernomen heb ik geen mail meer ontvangen van Axender en ook geen folders.
Ik vraag me af of deze verspreiders wel tegen hun klanten zeggen dat ze niet overal verspreiden.

In de periode augustus/september 2017 was dit hetzelfde: geen folders, wel melden, geen reactie van Axender. Uiteindelijk wel een reactie na vermelden klacht Klachtenkompas.

Een antwoord op de simpele, meerdere keren gedane melding: Axender bezorgt bij mij geen folders.

Axender
    Beste heer Boudewijns,

Wij vinden het ontzettend vervelend dat u de folders niet ontvangt. U kunt er vanuit gaan dat als u een klacht bij ons meldt, wij deze altijd oppakken. Helaas heeft dat in uw geval niet tot het gewenste resultaat geleid. Uw melding wordt direct opgepakt en we gaan ervoor zorgen dat u de folders weer gaat ontvangen zoals het hoort.

Klantenservice Axender BV

T. Boudewijns
Ik heb nog geen folders, bezorgd door Axender, in de brievenbus gevonden.

Ook een klacht indienen over Axender?