Klacht Axender: Reageer eens een keer op een melding/klacht

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 305353
Gebruiker
T. Boudewijns
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Sinds begin april 2018 bezorgt Axender geen folders meer bij mij. Dit heb ik een aantal keren gemeld bij Axender. Meestal ontvang ik per mail het standaard antwoord dat de melding in goede orde is ontvangen en "waar nodig ondernemen we gerichte actie" Een keer werd mij gevraagd om welke reclame folders het ging om vast te stellen dat de verspreider inderdaad Axender is.
Na de meermalen ontvangen aankondiging dat "gerichte actie" zal worden ondernomen heb ik geen mail meer ontvangen van Axender en ook geen folders.
Ik vraag me af of deze verspreiders wel tegen hun klanten zeggen dat ze niet overal verspreiden.

In de periode augustus/september 2017 was dit hetzelfde: geen folders, wel melden, geen reactie van Axender. Uiteindelijk wel een reactie na vermelden klacht Klachtenkompas.

De oplossing

Een antwoord op de simpele, meerdere keren gedane melding: Axender bezorgt bij mij geen folders.

1 reactie

  1. Auteur
    Axender
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Boudewijns,

    Wij vinden het ontzettend vervelend dat u de folders niet ontvangt. U kunt er vanuit gaan dat als u een klacht bij ons meldt, wij deze altijd oppakken. Helaas heeft dat in uw geval niet tot het gewenste resultaat geleid. Uw melding wordt direct opgepakt en we gaan ervoor zorgen dat u de folders weer gaat ontvangen zoals het hoort.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Axender BV

Uiteindelijke oplossing

Auteur
T. Boudewijns
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb nog geen folders, bezorgd door Axender, in de brievenbus gevonden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Axender?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen