Klacht AYFA Wohn- und Kücheneinrichtung: Keuken aparaturen niet geleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 622800
Gebruiker
Semos
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na 1.5 jaar nog steeds de keuken apparatuur en aanrecht niet geleverd

Gewenste oplossing

Wij hadden advocaat genomen. Ekol reageert niet op de brieven van advocaat. Hij bleef maar deadline stellen om de aparaturen te brengen. Heeft niks opgeleverd. Enige mogelijkheid is via rechter onze geld terug krijgen. Ik hoop dat iemand ons kan helpen.
Geboden oplossing
Heeft niet gereageerd. Er hebben via media 50 gedupeerden aangemeld. Maar wij kunnen niks. Zij zijn failliet gegaan. Zaak stond niet op hun naam. Zij nieuwe zaak begonnen. Wij staan met lege hand. weg €22.000. Advocaten zeggen dat ze niks kunnen doen. Maar dit is toch niet rechtvaardig. Heren rijden in Ferrari met ons geld. Is er geen andere weg om deze mensen aan te klagen. er zijn 50 mensen gedupeerd. Huilende mensen op tiktok die hulp vragen. iedreen is duizenden euros kwijt daarnaast heel veel stres. Ik hoop dat jullie ons hierbij kunnen ondersteunen. Dit kan niet en mag niet.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AYFA Wohn- und Kücheneinrichtung hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over AYFA Wohn- und Kücheneinrichtung?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen