Klacht AYFA Wohn- und Kücheneinrichtung: Keuken aparaturen niet geleverd

Semos

Na 1.5 jaar nog steeds de keuken apparatuur en aanrecht niet geleverd

Wij hadden advocaat genomen. Ekol reageert niet op de brieven van advocaat. Hij bleef maar deadline stellen om de aparaturen te brengen. Heeft niks opgeleverd. Enige mogelijkheid is via rechter onze geld terug krijgen. Ik hoop dat iemand ons kan helpen.
Heeft niet gereageerd. Er hebben via media 50 gedupeerden aangemeld. Maar wij kunnen niks. Zij zijn failliet gegaan. Zaak stond niet op hun naam. Zij nieuwe zaak begonnen. Wij staan met lege hand. weg €22.000. Advocaten zeggen dat ze niks kunnen doen. Maar dit is toch niet rechtvaardig. Heren rijden in Ferrari met ons geld. Is er geen andere weg om deze mensen aan te klagen. er zijn 50 mensen gedupeerd. Huilende mensen op tiktok die hulp vragen. iedreen is duizenden euros kwijt daarnaast heel veel stres. Ik hoop dat jullie ons hierbij kunnen ondersteunen. Dit kan niet en mag niet.

Wij vinden dat AYFA Wohn- und Kücheneinrichtung hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over AYFA Wohn- und Kücheneinrichtung?