Klacht Ayla Microvezel schoonmaanmaakdoeken: Bestelling wordt niet geleverd

Klachtnummer
# 653320
Gebruiker
Ankie1968
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 9 december 2022 Ayla doeken, 2 glasdoeken en een magische stofspons besteld en betaald (37,85 euro) met ideal. Vandaag 19 maart nog steeds de Ayla doeken en de glasdoeken niet ontvangen. Wel heb ik de spons ontvangen. Contact met bedrijf is niet mogelijk. Ik krijg geen antwoord op mail.

Gewenste oplossing

bestelling versturen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ayla Microvezel schoonmaanmaakdoeken hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ayla Microvezel schoonmaanmaakdoeken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen