Klacht Aylastore.com: Wel betaald, geen goederen verstuurd.

Klachtnummer
# 568647
Gebruiker
Neel68
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn dochter heeft op 21 november een jas besteld en betaald a 100,- Ze kreeg een orderbevestiging en daarna niets meer. Er zou 5-7 dagen levertijd zijn dus ze heeft gewacht maar inmiddels is die tijd verlopen dus wilde ze mailen waar de zending blijft.

Het mail-adres op de website customerservice@aylasstore.com blijkt er er niet te zijn, ze krijgt een mail terug dat dit mailadres niet bestaat. Ook zou er een chatservice zijn, maar die is er niet. Ook geen telefoonnummer. De mail van de orderbevestiging blijkt van een ander bedrijf te zijn (zie boven).

M.a.w. ze is opgelicht, ze heeft wel betaald (en ze is 16 dus ze moet 30 uur werken om deze jas te kunnen betalen...) maar ze gaat niks ontvangen waarschijnlijk. Ze zetten op de website dat ze 4,8 bij Trustpilot hebben maar dat blijkt helemaal niet zo te zijn.

Het lijkt een prima website, er is duidelijk veel moeite in gestopt om net te doen alsof alles in orde is, maar het zijn dus oplichters waarschijnlijk. Hoe krijgt ze haar geld terug????

Gewenste oplossing

Dat ze het geld zsm terugboeken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Aylastore.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Aylastore.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen