Wij vinden dat Azalp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Azalp: 75 EURO BETALEN AAN AZALP VOOR NIET GELEVERD PRODUCT
Details
De klacht
Wij hebben een metalen berging besteld bij Azalp op basis van een product omschrijving en bijgevoegde foto’s.Op de website van de fabricant Duramax kwamen wij erachter dat uitvoering van de door ons bestelde berging niet conform de foto’s van Azalp waren maar dat de deuren aan de korte zijden zaten.
Wij hebben toen 5 mei contact met Azalp opgenomen om aan te geven dat wij van de koop van deze berging afzagen en dat we een grotere berging wilde bestellen.
6 mei kregen wij een email dat de vervoerder de berging al had opgehaald en dat we hiervoor 75 euro moesten betalen en dat anders de grotere berging niet kon worden besteld.
Azalp heeft echter zelf contact opgenomen met de vervoerder en deze heeft de berging weer terug gebracht naar Azalp zonder dat het product naar ons is verzonden.
Azalp wil ons nu de grotere berging niet leveren voordat wij de 75 euro aan hun hebben overgemaakt.
De oplossing
Wij willen graag bij Azalp een grotere berging bestellen en maximaal 25 euro bijbetalen voor het ongemak van Azalp.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.