Opgelost door Azalp: 75 EURO BETALEN AAN AZALP VOOR NIET GELEVERD PRODUCT

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 109082
Gebruiker
J. Veldt
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wij hebben een metalen berging besteld bij Azalp op basis van een product omschrijving en bijgevoegde foto’s.
Op de website van de fabricant Duramax kwamen wij erachter dat uitvoering van de door ons bestelde berging niet conform de foto’s van Azalp waren maar dat de deuren aan de korte zijden zaten.
Wij hebben toen 5 mei contact met Azalp opgenomen om aan te geven dat wij van de koop van deze berging afzagen en dat we een grotere berging wilde bestellen.
6 mei kregen wij een email dat de vervoerder de berging al had opgehaald en dat we hiervoor 75 euro moesten betalen en dat anders de grotere berging niet kon worden besteld.
Azalp heeft echter zelf contact opgenomen met de vervoerder en deze heeft de berging weer terug gebracht naar Azalp zonder dat het product naar ons is verzonden.
Azalp wil ons nu de grotere berging niet leveren voordat wij de 75 euro aan hun hebben overgemaakt.

De oplossing

Wij willen graag bij Azalp een grotere berging bestellen en maximaal 25 euro bijbetalen voor het ongemak van Azalp.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Azalp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    J. Veldt
    Datum
    Azalp heeft naar aanleiding van de ontvangen klachten voorgesteld om de grotere berging te leveren zonder betaling van de extra 75 euro.
    De door ons voor gestelde tegemoetkoming in de kosten van 25 euro hoeven dus niet te worden betaald.
    Wij zijn zeer tevreden met deze oplossing.
  2. Auteur
    J. Veldt
    Datum
    Op een nette wijze geregeld met Azalp.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. Veldt
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Azalp?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen