Klacht Azalp: Al bijna 20 weken aan t wachten dat onze overkapping klaar is slechte levering en wordt vanalles beloofd maar komen t niet na

# 191954
J

Op 22-6 overkapping besteld en betaald, levertijd op site 1a3 weken, na 3 weken niks geleverd, telefonisch contact gehad werd gezegd dat hun een fout hadden gemaakt bij de bestelling, dus opnieuw bestellen ging t ineens 6 weken duren . na bijna 10 weken werd het geleverd bleek bij t openmaken dat de golfplaten die erbij horen 4 van de 6 schade te hebben, weer gebeld moest foto maken, weer 2 weken verder krijg ik email dat de fotos niet goed waren te dichtbij , weer nieuwe gestuurd van veraf en dichtbij en wachten, na 2 weken email dat de leverancier uit Duitsland ze afgelopen week zou leveren. Maar geen levering gehad, weer email gestuurd ( duurt altijd 2 a3 dagen dat ze reageren krijg ik vandaag een email dat ze contact met de leverancier zouden opnemen, maar ze konden wel weten dat de golfplaten niet op voorraad waren??? Ze zouden me deze week nog iets laten weten, inmiddels zitten we al bijna in november en staat de overkapping nog niet.

Ze hebben gezegd € 25 terug te storten voor op onthoud mits we toestemming geven om een foto van de overkapping op hun site te plaatsen. Nee dank u , we wachten al bijna 4 en een halve maand, we willen de golfplaten zodat we volgend jaar onder onze overkapping kunnen zitten en een kleine tegemoetkoming in de kosten zou een mooi gebaar zijn.

Wij vinden dat Azalp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!