Klacht Azalp: Berging slechte kwaliteit

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 121228
Gebruiker
Marion
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Juni 2014 metalen berging gekocht. In oktober pas zelf laten plaatsen door vrienden.
Nu, 1 jaar verder, deuken en scheuren in de schuifdeuren, hele slecht kwaliteit, erg dun plaatwerk. De deuren zitten elke keer muurvast, zijn niet open te krijgen, met name de rechterdeur waardoor ik mijn spullen niet eens uit de berging kan halen.

Mailcontact met Azalp lost niets op. Schuiven probleem op mij en verwijzen door naar fabrikant, onder het mom: spuit maar silliconenspray op de rails, dan gaan de deuren wel beter open. Maar m.i. heeft dit geen nut want de rails is prima, de deur zit gewoon elke keer MUURVAST! Dit is niet normaal.

Ze vinden ook dat ik niet moet zeuren voor 450 euro want voor dat bedrag mocht ik ook geen kwaliteit verwachten. Ik vind dit een heel bedrag en vind het onterecht dat ze dit niet netjes oplossen.

Heb ze filmpjes gestuurd vandaag van hoe slecht de deur opengaat maar ik verwacht geen oplossing.

De oplossing

Ik vind dat zij:
- Of langs moeten komen en kijken wat het probleem is en dit oplossen
- of nieuwe deuren moeten sturen, maar daarmee is het probleem denk ik niet opgelost, want de vraag blijft waarom de deur elke keer zo vast zit dat ik hem echt niet verder kan duwen, zelfs niet met enorm veel kracht (waardoor er dus deuken in ontstaan)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Azalp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Marion
    Datum
    AZALP heeft uiteraard nergens op gereageerd. Per mail lieten ze al eerder weten dat ik op eigen kosten nieuwe deuren kon bestellen. Ammehoela. Zeer beroerde service. En slecht materiaal.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marion
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Azalp?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen