Klacht Azalp: Levertijd verdrievoudigd

Anna l

In week 21 een tuinhuis besteld.... Levertijd 4-6 weken, week 27gemaild omdat er 6 weken voorbij waren maar er werd geen reactie of informatie ontvangen over verdere levering. Daarom zelf maar gebeld, week 30 zouden ze het ontvangen en dan zou de leverancier binnen een week contact opnemen, dit werd ook per e-mailadres bevestigd. In week 30 natuurlijk wederom geen informatie en zelf maar weer gebeld. Er zou door de klantenservice achteraan gegaan worden en ze zouden voor 12 uur op vrijdag terugbellen. Uiteraard geen telefoontje vanuit Azalp ontvangen. En je raad het al, zelf dus nog maar een keer gebeld. Ik heb inmiddels diverse keren per telefoon contact gezocht en verschillende medewerkers met allerlei beloftes aan de telefoon gehad, het tuinhuis is nog steeds niet geleverd en er komt iedere keer weer een week levertijd bij!! Ook de beloften dat er contact op genomen zou worden vanuit de klantenservice beginnen te vervelen, ik ben inmiddels weer bijna 1 maand verder... Het is schandalig te noemen dat geen één medewerker van de klantenservice tot op heden ook maar één afspraak na is gekomen, er is nog steeds géén tuinhuis geleverd en er komen steeds meer beloftes en levertijd bij!! Ik wil dat het tuinhuis zo spoedig mogelijk alsnog geleverd gaat worden, ik zit nu ruim 9 weken te wachten en er is nog niet eens contact gelegd door de vervoerder, kortom, het is nog maar de vraag wanneer het tuinhuis daadwerkelijk geleverd gaat worden, om nog maar te zwijgen over de verloren vakantiedagen/geplande timmerman én het prijsverschil van €79,00 dat het tuinhuis goedkoper werd als toen wij de bestelling plaatste). Ik wil gewoon op korte termijn alsnog ons tuinhuis, ik heb hem immers niet besteld voor volgend jaar, daarnaast is het volgens mij ongepast om mensen een bestelling te laten plaatsen met een levertijd van 2-4 weken terwijl dit in de praktijk minimaal verdrievoudigd is!!

9 juli zou de klantenservice terugbellen
27 juli zou er teruggebeld worden voor 12.00 uur
Uiterlijk 28 juli zou ik een mail ontvangen

Géén een afspraak werd nagekomen, levering in week 30 gaat niet door

Levering in week 31
Tegemoetkoming in prijsverschil
Excuses
Aanpassing website, daar staat namelijk nog steeds 2-4 weken levertijd i.p.v. 12 weken

Wij vinden dat Azalp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!