Klacht Azalp: Ondeugdelijke levering en in gebrekstelling

Klachtnummer
# 312310
Gebruiker
Gebruiker1531307547
Datum
0 reacties

Details

De klacht


3 weken geleden heb ik een klacht / melding gemaakt dat het product niet volgens de afspraak is geleverd en gemonteerd. De monteur van het bedrijf heeft een ruit van een deur kapot gemaakt en doorgegeven dat de ruit dient vervangen worden. Tot op heden weigert Azalp mij een concrete afspraak te geven over de levering van een nieuwe stuk glas en het monteren ervan.
Hiernaast was Azalp al 2 weken te laat met het leveren van het tuinhuisje waar het om gaat. De uiterste termijn was 5 weken en ik heb bijna 8 weken moeten wachten.

De oplossing

Ruit leveren en monteren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Azalp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties