Klacht Azalp: Oneerlijk en foute klantenservice

Klachtnummer
# 179651
Gebruiker
Tayabe
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Kipor Sinemaster IG2000 1 € 545,95


Nou voordat ik deze kipor had besteld had ik de klantenservice van azalp gebeld
En ik vroeg aan hen of 2000 watt genoeg was voor airco koelkast en tv en ze zeiden
Dat het ruim voldoende was om die 3 dingen aan te zetten (camper).
Dus ik vetrouwde hen erop en bestelde de kipor 2000 maar nu zit ik in marokko en heb het voor de 1e keer gebruikt maar het ding gaat gelijk uit. Ik heb binnen 14 dagen gereageerd. Ik heb netjes met hun gesproken maar ze zeggen meteen van het is gebruikt dus kun je het niet meer inruilen dus vanwege hun foute informatie en ze zeiden ook wees maar gerustgesteld want het is genoeg en nu blijkt dat het niet genoeg was.
Nu heb ik geen vertrouwen meer in hen terwijl het hun eigen fout was. Ze respecteren niet de rechten van de kopers.
Ik vraag graag een oplossing van mijn zaak.

De oplossing

Mijn kipor inruilen voor een betere kipor met meer wat en uiteraard betaal ik erbij of mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Azalp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Azalp?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen