Klacht Azalp: Retouneren gekocht product

Demistige

Een krantenrol besteld in de kleur zwart (niet standaard) staat ook op de factuur, helaas niet door ons gelezen. Azalp wil het product niet terug nemen omdat het naar wens van de klant is aangepast. (kleur zwart) Volgens Azalp kunnen ze het product niet terug nemen omdat ze het niet kunnen opslaan om opnieuw te verkopen. Wordt bij een andere firma besteld en in de juiste kleur gespoten. Wij denken dat het niet zo moeilijk is om dit product weer in de normale verkoop te nemen maar Azalp wil niet mee werken.

Azalp is hier niet in de fout gegaan maar het zou mooi zijn als zij wat klantvriendelijker zouden zijn en mee denken in een oplossing en niet star blijven in hun stelling dat het mijn fout is.

Wij vinden dat Azalp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Azalp
    Zoals al wordt geschreven, in de orderbevestiging werd letterlijk aangegeven: "De met * aangemerkte artikelen worden volgens uw specificaties gemaakt. Hierdoor kunt u voor deze artikelen geen beroep doen op het herroepingsrecht".Het spreekt voor zich dat wij (tegen beter weten in) toch geprobeerd hebben of de krantenrol door ons geretourneerd kon worden naar de leverancier. Hier kregen wij resoluut te horen dat dit niet mogelijk was.
    Dit artikel wordt slechts zeer zelden verkocht waardoor het in eigen voorraad nemen geen optie voor ons is. Hoezeer wij ons ook kunnen voorstellen dat u liever een andere afloop had gewenst, we kunnen de krantenrol echt niet retour nemen.Met vriendelijke groet,Het Azalp-team
    Demistige
    Deze reactie veranderd niets aan de klantvriendelijkheid van het bedrijf Azalp
    Azalp
    Geachte heer van Raaij,U bestelt een artikel wat wij naar uw wens laten vermaken. Wij wijzen u vooraf op de gevolgen van een dergelijke bestelling. Volgens mij hebben wij alles gedaan wat u van ons mag verwachten bij een dergelijke transactie. Nu u het artikel toch wenst te herroepen, vindt u het plots niet klantvriendelijk als wij uw "fout" niet financieel willen oplossen. Is dat wat u verstaat onder klantvriendelijk? Hoe vervelend we dit ook voor u vinden (we hebben niet voor niets geprobeerd een regeling met de fabrikant te treffen), we kunnen de krantenrol niet retour nemen.Met vriendelijke groet,
    Het Azalp-team

Ook een klacht indienen over Azalp?