Klacht Azalp: Rotbedrijf wat NIET communiceert en sluuw te werk gaat!...

Klachtnummer
# 284020
Gebruiker
Ik ben ontevreden
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Azalp...EENS MAAR NOOIT WEER! ROTBEDRIJF!!! Hun site komt proffecioneel over, nou...zo proffecioneel zijn ze niet hoor. Ik vind ze zeer onzuiver en SLUW te werk gaan! We bestelde voor rond de 29,00 een product, ook omdat hun op hun site redelijk lage verzendkosten hanteren ( LET OP...dit lijkt!!! )
We bestelde en betaalde met ideal. Na een week nog niks gehoord of vernomen!!!..dus maar eens bellen waar het bleef. Gaven ze aan, vanwege een '' fout '' in hun site ...of we nog extra 35,00 verzendkosten zouden betalen???... huh....Afijn, mijn man had te snel gehandeld, is op dat moment overstag gegaan en heeft dat betaald ( nee niet slim...) maar afijn, die wilde met het product zo snel mogelijk aan de slag, dus dacht op dat moment, toe maar! In de avond toch ons ERG verbaasd samen en bedachten ons, we willen deze order annuleren / herroepen. Diezelfde avond nog een mail nagestuurd + hun meteen de volgende ochtend gebeld dat het geannuleerd moet worden. Er was nog niks verstuurt dus leek ons dat dat geen probleem zou moeten zijn. Hun antwoord; we hadden de aankoop zakelijk betaald, en nu verschuilen zij zich achter het feit dat er daarom NIET geannuleerd mag worden omdat het zakelijk is betaald. Ook las ik later op hun site dat vrachtkosten NIET geannuleerd mogen worden. Mensen je bent gewaarschuwd. Het is een dure les!....maar NOOIT meer iets bestellen bij Azalp!Bah bah...

De oplossing

Order herroepen! Alles terug betalen, dat is oplossen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Azalp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties