Klacht Azalp: slechte communicatie via website als telefonisch. Leveren niet conform hun eigen vermeldde levertijd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 175526
Gebruiker
Rob van der Zande
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Website geeft aan dat 1 tot 3 weken levertijd geldt. Niet dat dat een indicatie is! Inmiddels wacht ik al 5 weken en moest ik net mijn timmerman afzeggen omdat de hut er nog steeds niet is en Azalp niet kan zeggen wanneer die wel geleverd kan gaan worden. Ze zeggen terug te zullen bellen of mailen en doien dat vervolgens geen enkele keer. Een van de meest afschuwelijke webshops die ik tegen ben gekomen.

De oplossing

Uiterlijk vrijdag d.d. 7 juli moet ik de hut hebben om te beitsen en volgende week in elkaar te kunnen laten zetten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Azalp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Rob van der Zande
    Datum
    De uiteindelijke levertijd van de blokhut van Azalp wordt pas augustus. Mijn timmerman is dan op vakantie waardoor pas eind augustus de blokhut gemonteerd kan worden. Al met al een vertraging van 2 maanden!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rob van der Zande
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Azalp?