Klacht Azalp: Slechte klantenservice

Klachtnummer
# 304011
Gebruiker
G. Pietersen-Balkl
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Er wordt.niet geluisterd. Vragen in mail.worden niet beantwoord en duurt lang. Heb moeten bellen om te vragen wanneer ik reactie op mijn mail kan verwachten. (Was week later) Toezeggingen om terug te komen op je vraag gebeurd niet. Telefonisch wordt gesprek raar afgerond. Als je vraag stelt via hun website krijg je een mail dat deze binnen 1 werkdag beantwoord wordt. Dit gebeurd niet. Nu 2 dagen verder nog geen antwoord.
Slechte klantenservice. Krijg niet het gevoel dat ze.iets graag willen verkopen.

De oplossing

Cursus klantvriendelijkheid en mensen aan de telefoon zetten die verstand van.zaken hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Azalp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties