Klacht Azalp: Te laat geleverde saunadeur kon niet geannuleerd worden wegens misleidend gebruik van 'maatwerk'

bteeuwen

Deur gekocht bij Azalp (Sawo / Sawotec saunadeur hout 185x63 cm, thermopane). Genoemde levertijd: 2 tot 5 werkdagen. Na 5 werkdagen nog niet geleverd. Zelf achteraan moeten bellen. Duurde even voordat ze konden inschatten, en het zou ruim 10 werkdagen worden. Ik annuleerde de deur en kocht het elders ivm planning saunabouw. Maar Azalp stelde dat het om maatwerk ging. De site stelt dat de deur links- en rechtsdraaiend geleverd wordt, wat bij bestelling moet worden gekozen. Het woord maatwerk wordt hier niet genoemd. Ik gaf aan dat ik de rest van de order van €1200 zou annuleren als ze de deur niet terug wilden nemen. Dat is nu gebeurd; ik zit ontevreden met een 2e saunadeur, Azalp loopt ~ €900 omzet mis.

Excuses aanbieden voor niet leveren volgens gewekte verwachting op website (alles zou minstens 5 werkdagen te laat worden geleverd), de deur terugnemen en restant van de order (kachel etc.) leveren.

Wij vinden dat Azalp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!