Klacht Azalp: Waardeloos bedrijf

A88

Ik had een opbergkast besteld bij Azalp en ontving een bevestigingsmail en een orderbevestiging met maar liefst 3 pdf’s vol met allerlei informatie maar geen leverdatum. Dus ik bel Azalp en meldt dit. De klantenservicemedewerker meldt doodleuk dat dit klopt en dat zij zelf niet weten wanneer hun bodedienst (DPD, ook verschrikkelijk trouwens) de pakketten levert. Maar er werd mij verzekerd dat als de levering plaatsvindt wanneer ik niet thuis ben, er netjes een kaart in de bus wordt achtergelaten met daarop een tweede leverdatum en/of eventueel de mogelijkheid om deze zelf in te plannen. Prima. Een aantal dagen later tref ik dit kaartje aan in mijn brievenbus, maar ipv een volgende leverdatum, staat er dat de bezorger het pakket bij een supermarkt in de buurt heeft achtergelaten. Ik ben niet in het bezit van een auto dus dat zware pakket 2km lopend naar huis dragen is geen optie, en bovendien heb ik betaald voor levering aan huis! Ik bel dus weer met de klantenservice, vertel dit verhaal, en ’s werelds meest onwetende en onkundige klantenservicemedewerker (een ene Casper) zegt dat hij niets voor mij kan beteken en ik het pakket gewoon zelf moet ophalen. Volgens Casper had “gewoon thuis moeten zijn op de dag van levering”. Waarop ik vroeg hoe ik had kunnen weten wanneer het geleverd zou worden als Azalp dit zelf niet wist. “Ik kan er niets aan doen, meneer, maar als u de bezorgkosten een tweede maal wilt betalen dan kan het alsnog aan huis worden geleverd.” Dat gaan we niet doen, Casper, ik eis bij deze het aankoopbedrag en de bezorgkosten terug. “Dat is niet mogelijk, meneer.” Etc. etc. Uiteindelijk, had Casper dermate genoeg van mij en mijn onbegrip voor deze stiuatie dat hij maar gewoon ophing.Om maar verdere stress, koppijn en contact met dit walgelijk bedrijf te besparen, heb ik geregeld dat het pakket met een auto kon worden opgehaald.
Ter conclusie: maak aub niet dezelfde fout als ik, bestel niet bij Azalp. Voor 8 euro meer had ik dezelfde kast bij bol.com kunnen kopen. Had ik dat maar gedaan.

Bezorgkosten retourneren.

Wij vinden dat Azalp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!