Klacht Azalp: Zéér klantonvriendelijk, accepteren geen nee, de kleine klant is hier geen koning

C. van Brug

Grote vijver besteld, bij opmerkingen ingevuld : vanaf 18/07 graag leveren in overleg (dit heeft te maken met dat wij nog geen sleutel hebben van het nieuwe adres 35 km verderop, huis dat leeg staat dus ook niemand aanwezig). Opmerking staat ook genoteerd in antwoord Azalp op orderbevestiging! Vervolgens wordt gemaild dat levering 11/07 wordt, géén overleg dus. Vrijdag direct contact opgenomen, zowel telefonisch als per mail. Er zou gekeken worden of dit nog tegengehouden kon worden want al naar leverancier en vervoerder. Maandagmiddag 10/07 13.50 uur gebeld want nog niets teruggekoppeld gekregen, dame staat me netjes te woord en zal proberen hier nog iets aan te doen. 15 uur teruggebeld, zéér snel geagiteerde meneer, had DE oplossing: vijver op alternatief adres bezorgen: dat is alleen hier bij ons kleine huis/tuintje, over een schuur heen en dan staat het vol! Nee, dit is niet de bedoeling: Nog een optie: vervoerder komt vijver opnieuw aanbieden want morgen voor dichte deur op afleveradres: DE EXTRA LEVERINGSKOSTEN ZIJN VOOR U. Is niet onze verantwoording, we hebben heel veel grote klanten......oh ? Kleine zijn niet belangrijk ?Ja, leuk hoor, maar wiens verantwoording is het dat de vijver eerder dan bedoeld wordt bezorgd ? Wij hebben het aangegeven ! Mevrouw, u kunt dit aanbod aannemen en anders niet ! Ik heb mijn best gedaan ! Ik ga dit niet betalen zeg ik, de vijver is betaald dus u zult hem netjes moeten bezorgen IN OVERLEG zoals gevraagd bij opmerkingen. Mevrouw, als u zo reageert beeindig ik dit gesprek. Als ik mijn recht op herroeping benoem zegt de man: dat kan niet want dan moet u de vijver eerst fysiek in handen hebben en als de lvervoerder voor een dichte deur bij uw nieuwe huis staat dan neemt hij hem weer mee dus rechtsgeldig hebt u geen schijn van kans.
Dus zo gaat AZALP met klanten om ?
U bent gewaarschuwd ! Ik ga mijn rechtsbijstand maar eens bellen, tenzij er snel een excuus en oplossing worden geboden binnen afzienbare tijd.

Gewoon bezorgen op nieuwe adres nadat wij het huis, 18/07 krijgen opgeleverd, de te maken extra kosten zijn voor rekening voor degene die verantwoordelijk is voor de fout: niet de leverancier/vervoerder/klant maar Azalp

Wij vinden dat Azalp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!