Klacht Azalp: Zeer laat en ook nog verkeerd geleverde generator.

Klachtnummer
# 197654
Gebruiker
Jeroen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na anderhalve maand (ivm verzenden zonder tt code, dus diverse malen niet thuis) wachten en diverse keren mailen en bellen eindelijk mijn generator, snel in gebruik genomen. Volgende dag Azalp aan de telefoon, ze hadden de verkeerde geleverd. 1 serie zwaarder, ipv 2000 watt een 2600 watt... Optisch verder exact hetzelfde apparaat. Nu willen ze omdat ie al gelopen heeft en de verpakking in stukken is dat ik ca. 250 bij betaal. Ben ik niet van plan. Ze zijn welkom om hem zo weer op te halen. Nu dreigen ze een incasso bureau op me af te sturen.... Sorry hoor, ze leveren zelf het verkeerde product. Ik neem het in gebruik. Wist na anderhalve maand wachten ook niet exact welke ik had besteld..... Aan de telefoon echt zeer onbeschoft behandeld met termen als Je moet!! bij betalen en we sturen een incassobureau op je dak etc... Ook hier weer een mail over gestuurd die weer onbeantwoord blijft.....

De oplossing

Of ze komen hem omruilen (heeft gelopen en zonder verpakking) voor een nieuwe van het juiste model of we laten het zo en neem je verlies. Ik ben er helemaal klaar mee namelijk.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Azalp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties