Klacht Azerty.nl: Dell u2415 monitor functioneert niet goed

Klachtnummer
# 166031
Gebruiker
Ilse
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 5 feb. heb ik deze monitor online gekocht bij Azerty. Meteen vanaf het begin bleek het beeld storingen vertonen: een knipperend beeld. Hierover heb ik eerst overlegd op het apple-forum. Er is een hele lange discussie ontstaan, met allerlei tips, maar niets hielp. Bovendien blijkt dat dit probleem bij deze monitor vaker op te treden. Op een gegeven mocht ik de monitor terugsturen voor reparatie. De monitor bleef een maand weg, ze weten niet waarom. Toen heeft Azerty me een nieuwe monitor toegestuurd. Deze heeft echter dezelfde storingen. Een keer per uur zie ik een korte storing in beeld, en 2 keer per week gaat hij knipperen. Inmiddels weet ik dat ik dit kan stoppen door de monitor uit en aan te zetten. Hierover heb ik een uitgebreide mailwisseling met Azerty. Twee keer heb ik uitdrukkelijk gezegd dat ik de overeenkomst wil ontbinden, dus retour sturen en geld terug. De vraag voor ontbinding negeren ze, ze blijven doorvragen technische details. En er zijn nu ook andere storingen.

De oplossing

- Ontbinding van de overeenkomst: monitor terugsturen zonder alweer voor de porto op te draaien, en mijn geld terug ( €289 )
- De omschrijving de klacht mocht maar in 1000 karakters, maar er is veel meer gebeurd. Het heeft me veel energie en ergernis gekost. Hiervoor wil ik een financiële vergoeding.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Azerty.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Azerty.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen