Klacht Azerty.nl: Niet leveren van een monitor binnen de beloofde tijd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 446570
Gebruiker
burg
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Monitor gekocht met een beloofde levertijd van 1 werkdag. Na 3 werkdagen telefonische contact met Azerty opgenomen. Nu bleek de dat de monitor niet eerder leverbaar was dan na 30 werkdagen of ik moest meer dan 100 euro bijbetalen om hem binnen 3 werkdagen te krijgen.

De oplossing

Dat deze monitor zo snel mogelijk dus binnen 3 werkdagen wordt geleverd zonder bijbetaling.

1 reactie

  1. Auteur
    Azerty.nl
    Datum
    Goedemorgen, bedankt voor je bericht.

    Dat is uiteraard vervelend en heb ik de situatie even ingezien.

    Zojuist heb jij hierover een e-mail mogen ontvangen, met daarin een toelichting.
    Hopelijk kan jij je hierin vinden en is de geboden oplossing naar tevredenheid.

    Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn, zou ik je vriendelijk willen verzoeken te reageren op de laatst verstuurde e-mail vanuit ons.

    Met vriendelijke groet,

    Matthijs

Uiteindelijke oplossing

Auteur
burg
Datum
Uiteindelijke oplossing
De aangeboden oplossing van een andere type monitor was voor mij niet acceptabel. We zijn nu 20 dagen verder en weer is de levering uitgesteld nu van 5 naar 9 juni. Terwijl op de website nog steeds staat dat deze monitor binnen 2 a 3 dagen leverbaar is. Vindt dit een vreemde gang van zaken.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Azerty.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen