Klacht Azerty.nl: Niet leveren van een monitor binnen de beloofde tijd.

burg

Monitor gekocht met een beloofde levertijd van 1 werkdag. Na 3 werkdagen telefonische contact met Azerty opgenomen. Nu bleek de dat de monitor niet eerder leverbaar was dan na 30 werkdagen of ik moest meer dan 100 euro bijbetalen om hem binnen 3 werkdagen te krijgen.

Dat deze monitor zo snel mogelijk dus binnen 3 werkdagen wordt geleverd zonder bijbetaling.

Azerty.nl
    Goedemorgen, bedankt voor je bericht.

Dat is uiteraard vervelend en heb ik de situatie even ingezien.

Zojuist heb jij hierover een e-mail mogen ontvangen, met daarin een toelichting.
    Hopelijk kan jij je hierin vinden en is de geboden oplossing naar tevredenheid.

Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn, zou ik je vriendelijk willen verzoeken te reageren op de laatst verstuurde e-mail vanuit ons.

Matthijs

burg
De aangeboden oplossing van een andere type monitor was voor mij niet acceptabel. We zijn nu 20 dagen verder en weer is de levering uitgesteld nu van 5 naar 9 juni. Terwijl op de website nog steeds staat dat deze monitor binnen 2 a 3 dagen leverbaar is. Vindt dit een vreemde gang van zaken.

Ook een klacht indienen over Azerty.nl?