Klacht Azerty.nl: niet werkende voeding, geen omruil en vage servicekosten

T. de Weerd

Heb bij azerty een coolermaster 750watt voeding gehaald. Na aansluiten wou mijn pc niet meer aan. Heb meerdere malen gewisseld tussen de oude en nieuwe voeding, waarbij de pc met de oude wel gewoon aan gaat maar met de nieuwe niet. Ook geprobeerd kabels te wisselen dit had ook geen effect. Toen heb ik de voeding terug gestuurd naar azerty binnen een week.

Daarna heeft azerty mij geinformeert dat de voeding volgens hen wel werkt en ik dus maar mooi moet betalen voor arbeidskosten. Ik heb nooit gevraagd om de voeding te testen en een test systeem is nooit vergelijkbaar met mijn pc.

Het gaat hier om een nieuwe voeding, met 5 jaar garantie die bij mij niet werkt. Ik wil gewoon graag dat de voeding word omgerolen aangezien deze niet werkt. Toen ik hier om vroeg werd er gezegd dat ik hem wel verkeerd zal hebben aangesloten of hij niet compatabel is met mijn systeem. De voeding is 750watt net als mijn oude. En goed aangesloten(zie eerste paragraaf). Dit is dus een slecht excuus.

Graag wil ik de voeding gewoon omgerolen hebben en geen extra kosten.

Azerty.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.