Klacht Azerty.nl: te lange duur reparatie

Klachtnummer
# 54452
Gebruiker
M.W.P. Kuijpers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn ZOTAC mediaspeler is ter reparatie teruggestuurd naar AZERTY.nl, nadat hierover eerst kontakt met de fabrikant heeft plaatsgevonden per e-mail waarbij is gebleken dat het apparaat defect is en geadviseerd is deze terug naar levernacier (AZERTY) te sturen.

Serviceaanvraag (69311) loopt al vanaf 30-01-'14 en de mediaspeler is al van 04-02-'14 ontvangen door Azerty. Er is mij hierbij een duur van 4 weken gecommuniceerd.
Ik heb echter nog geen reactie over de voortgang gekregen na inmiddels 6 weken.
Hierover heb ik wel al herhaaldelijk gebeld, maar steeds geen duidelijk gekregen.
Ik vind dit geen redelijke termijn meer en denk hard na om mijn geld terug te vragen en z.s.m. (eventueel elders) een alternatief product te kopen.

Ik hoor graag snel wat de uiterlijk termijn is dat ik nog moet wachten en wat een alternatief is als ik hier niet op wil wachten omdat ik dat mogelijk niet redelijk vind.

vriendelijke groeten,

Mart Kuijpers

De oplossing

Ik hoor graag snel wat de uiterlijk termijn is dat ik nog moet wachten (ik dacht zelf aan 2 weken) en wat een alternatief is als ik hier niet op wil wachten omdat ik dat mogelijk niet redelijk vind.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Azerty.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Azerty.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen