Klacht Azerty.nl: te lange duur reparatie

M.W.P. Kuijpers

Mijn ZOTAC mediaspeler is ter reparatie teruggestuurd naar AZERTY.nl, nadat hierover eerst kontakt met de fabrikant heeft plaatsgevonden per e-mail waarbij is gebleken dat het apparaat defect is en geadviseerd is deze terug naar levernacier (AZERTY) te sturen.

Serviceaanvraag (69311) loopt al vanaf 30-01-'14 en de mediaspeler is al van 04-02-'14 ontvangen door Azerty. Er is mij hierbij een duur van 4 weken gecommuniceerd.
Ik heb echter nog geen reactie over de voortgang gekregen na inmiddels 6 weken.
Hierover heb ik wel al herhaaldelijk gebeld, maar steeds geen duidelijk gekregen.
Ik vind dit geen redelijke termijn meer en denk hard na om mijn geld terug te vragen en z.s.m. (eventueel elders) een alternatief product te kopen.

Ik hoor graag snel wat de uiterlijk termijn is dat ik nog moet wachten en wat een alternatief is als ik hier niet op wil wachten omdat ik dat mogelijk niet redelijk vind.

vriendelijke groeten,

Mart Kuijpers

Ik hoor graag snel wat de uiterlijk termijn is dat ik nog moet wachten (ik dacht zelf aan 2 weken) en wat een alternatief is als ik hier niet op wil wachten omdat ik dat mogelijk niet redelijk vind.

Azerty.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Azerty.nl?