Klacht Azerty.nl: Veel geld uitgegeven, slechte levering en geen service

Klachtnummer
# 351678
Gebruiker
Ondernemer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb al twee keer mijn klacht gemaild, maar daar wordt niet opgereageerd. Misschien wel op deze manier...

Beste azerty
Ik heb voor veel geld spullen bij jullie gekocht en ik ben best wel teleurgesteld.

Dat wil ik toch even delen:
- Ik vind het bijzonder dat ik op zo’n groot bedrag verzendkosten moet betalen.
- Op de website stond als maximale leverdatum 5 dagen. We hebben uiteindelijk weken moeten wachten
- Dat kwam omdat een artikel niet leverbaar was. Daar heb ik zelf 2 keer contact over opgenomen en bleek uiteindelijk niet leverbaar (daar hebben we dus weken op gewacht!).
- Een verstuurd artikel bleek niet compleet (waarschijnlijk door iemand terug gestuurd)
- Wij kwamen hier pas later achter, dus moederbord moest weer uitgebouwd worden (ICT meneer moest weer terug komen)
- Ik vraag nadrukkelijk om bij het nieuwe moederbord er extra koelpasta bij te doen. Dat is niet geleverd, dus ik kon stel op sprong nieuwe pasta halen.

De oplossing

Ik zou een vergoeding op zijn plaats vinden.

1 reactie

  1. Auteur
    Azerty.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag Jane,

    Zoals telefonisch besproken hoop ik dat wij in de toekomst het tegendeel kunnen bewijzen.
    Nogmaals onze oprechte excuses.

    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag.

    Met vriendelijke groet,

    Esmee Heerink
    Azerty Verkoop
    esmee.heerink@azerty.nl