Opgelost door Azerty.nl: Voor garantie en service moet u niet bij Azerty zijn!
Details
Klacht
In December 2017 heb ik een SSD schijf gekocht bij Azerty maar na 2 maanden was deze helaas overleden. De schijf teruggestuurd naar Azerty maar na 2 weken kreeg ik te horen dat ik geen vervangende schijf voor garantie kreeg. En wel om de volgende reden: "volgens Azerty was er een sticker beschadigd die op de schijf zat en daarom kreeg ik geen vervangende schijf voor garantie!" Ik was mij van geen kwaad bewust en heb de schijf in dezelfde toestand weer terug gestuurd waarin ik hem had ontvangen, maar ik kon hoog en laag springen ik kreeg geen vervangende schijf! Omdat ik lid ben van de consumentenbond heb ik die het hele verhaal voorgelegd, en volgens hen sta ik volledig in mijn recht en heb ik recht op een nieuwe vervangende schijf omdat deze binnen 6 maanden is stuk gegaan. Maar Azerty blijft hierin verzaken, en ondertussen heb ik het hele dossier aan de consumentenbond overgedragen.Azert wil graag verkopen, maar van service/garantie en klantvriendelijkheid hebben ze absoluut geen kaas gegeten!!!!!!
Gewenste oplossing
Ik heb recht op een nieuwe schijf!!!!- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.