Klacht B&B Bordeaux Arnhem: Telefonische onbereikbaarheid leidt tot het niet gebruik kunnen maken van de overnachting.

JGA van den Berg

Na een boeking door een derde, wil mijn vriendin Gwen donderdag 18 november 2021 inchecken bij B&B Bordeaux Arnhem. Vanaf 21:50 probeert zij de B&B te bereiken. Telefonisch en per website. Het is onmogelijk hen te bereiken.

De B&B heeft geen receptie, alleen een code-slot.

Wanneer Gwen aankomt, werkt de code niet. Zij was in de veronderstelling was dat de pin-code die ze bij haar boeking had gekregen, de code van de deur van de B&B zou zijn. Na uren te proberen telefonisch contact te leggen en de verschillende codesloten uit te proberen, besluit ze dan maar op een bankje te gaan slapen (eind herfst). Gelukkig komt ze om 3 uur 's nachts nog iemand tegen waarbij ze in het studentenhuis op de bank mag slapen. Na een al met al vrij verschrikkelijke nacht besluiten we contact op te nemen met het telefoonnummer van de B&B, 06-17774720 voor een restitutie van het bedrag.

Het bedrijf reageert alleen met "wij hebben de juiste code doorgegeven" en "je kunt niet verwachten dat wij rond 22:00 bereikbaar zijn". De incheck-tijd die aangegeven staat bij booking.com is tot 24:00. Als je je B&B opereert met alleen een code-slot, zonder receptie, verwacht je toch dat je iemand telefonisch kunt bereiken tijdens de inchecktijden.

Van een bedrijf in de service-industrie mag je meer klantvriendelijkheid verwachten. Het bedrijf heeft geen kosten gemaakt doordat de kamer ongebruikt is gebleven. Door hun eigen onbereikbaarheid heeft Gwen een slechte nacht gehad en geen gebruik kunnen maken van de faciliteiten. In plaats van restitutie kregen we alleen terug: "jammer, maar niet onze schuld".

Een restitutie van het aankoopbedrag.

Wij vinden dat B&B Bordeaux Arnhem hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over B&B Bordeaux Arnhem?