Klacht B&O: Niet gekregen waarvoor ik heb betaald

Paola

Een opleiding van 2299,- euro afgenomen. Waar ik 4 uur p.w. les voor zou krijgen (de gehele opleiding). Ik maar een aantal lessen van +/- 2 uur heb gehad. Veel lessen zijn afgezegt of verplaatst via de app. De helft van de opleiding moest ik maar mijn huiswerk opsturen, nooit een reactie hierop gekregen. Deopleiding zou +/- 6mnd duren, ik ben hier al een jaar mee bezig. Examen gedaan, gezakt en deze mocht ik in de eerste instantie niet inzien. Later (na uitzoeken) geef ik aan dat dit verplicht is, toen kreeg ik te horen dat dit binnen 2 weken moest. Ik heb een officiele klachten brief gestuurd, niets vernomen. Als ik nogmaals een examen wil doen kost dit mij via dit bedrijf 300 euro. Dit is een examen van NHA waarbij dit examen 125 euro kost. Dit is hetzelfde als de opleiding. Bij NHA betaal je rond de 600 euro voor boeken en begeleiding. Ik heb gekozen voor de opleiding bij toenmalig TEB (nu B&O) zodat ik persoonlijk les zou krijgen. Alleen heb ik deze lessen en begeleiding niet gehad.

Ik ben de opleiding bij een andere instantie gestart (i.v.m. dat ik mijn diploma moest halen voor werk). Ik wil graag een compensatie voor de niet geleverde diensten.

B&O
    Dus zo reageert iemand die is gezakt. Ik werk niet meer met de NHA dus de info klopt niet en jij bent gaan werken op de dagen dat je les had dan houdt het voor mij op! Ik kon om privé redenen niet eerder reageren.

Paola
Niet zo netjes deze reactie. Aangezien de feiten, die je hier in aangeeft niet kloppen, hoop ik toch op een professionele reactie. Alle afspraken en conversaties heb ik op papier staan en die zou ik je zo kunnen overhandigen.

Ook een klacht indienen over B&O?