Klacht B-eager BV: Niet goed? Geld terug! Zo werd mij geleerd...

Klachtnummer
# 292296
Gebruiker
A.F. Schelk
Datum
0 reacties

Details

Klacht


Besteld artikel: AnyGrip Strechy (is telefoonhouder voor in auto)
Datum: 15-11-2017
Besteld via : www.any-grip.nl/
Bedrijfsnaam: B-Eager
Eigenaar(?): Jarich van der Bij.
Ik ontving wel een houder maar een ander type (Sticky) en heb dat per mail gemeld.
Het antwoord:
"Helaas zijn onze producten uitverkocht en is hier iets verkeerd gegaan.
Sorry voor het ongemak is dit product werkbaar voor u?"

Ontkennend geantwoord en gezegd het onjuist ontvangen artikel aangetekend terug te sturen en mijn geld retour op mijn rekening te willen zien, om ergens anders het juiste te kopen.

Vanaf dat moment is er een e-mailwisseling met Jarich van der Bij, met van zijn kant beloftes dat;
“het geregeld gaat worden, het met het betalingsverkeer meegenomen gaat worden en dat het goed komt”
maar helaas, tot op heden geen geld terug ontvangen. Onderwijl wordt er op de site nog steeds met het juiste artikel reclame gevoerd!


Gewenste oplossing

Een beschaafde afhandeling. Het bestelde artikel alsnog leveren of betaling retour.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat B-eager BV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over B-eager BV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen