Opgelost door B-eager BV: Uitblijven levering tabletpoef

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 145379
Gebruiker
Paulsfg
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Een en ander is samengevat in onderstaande e-mail van 13 december 2015 :
"" Op 6 december stuurde ik u per e-mail het onderstaande bericht :
" Op 22 november 2015 bestelde ik bij u een blauwe tabletpoef.
Dezelfde dag is daarvoor door mij € 33,90 aan u betaald via Ideal.
De order is door u bevestigd met bestelnummer 345.
Tot op heden , 6 december 2015, heb ik de bestelling niet ontvangen, en staat in het statusoverzicht de bestelling nog steeds als "nieuw".
Ik verzoek u thans nadrukkelijk direkt tot levering over te gaan. "

Door u is op deze e-mail op geen enkele wijze gereageerd.
Thans, 13 december 2015, heeft nog geen levering plaatsgevonden.

IK STEL U INZAKE DEZE LEVERING HIERBIJ UITDRUKKELIJK IN GEBREKE.

Ik sommeer u thans uiterlijk 19 december 2015 de bestelde tabletpoef te hebben geleverd aan mijn adres, dan wel de betaalde € 33,90 te hebben terugbetaald op bankrekening XXXXXX. ""

Thans, 27 december 2015, nog geen enkele actie of reactie.

Gewenste oplossing

Graag per omgaande levering, dan wel geld terug op de aangegeven bankrekening.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat B-eager BV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Paulsfg
    Datum
    B-eager nam vandaag, 31-12-2015, contact op en vroeg om het afleveradres. Het lijkt erop dat ze alsnog gaan leveren. Zodra dat gebeurd is zal hier gemeld worden dat het probleem is opgelost.
  2. Auteur
    Paulsfg
    Datum
    Uiteindelijk de VERKEERDE KLEUR GELEVERD !!!!!!
    Dit was een ongeopend doorgestuurde retourzending van een andere klant. Contact mee gehad, ook die kreeg de verkeerde kleur, zeer boos !
    Als dit niet wordt opgelost volgt een nieuwe klacht !

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over B-eager BV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen