Klacht B-Loved: B-loved maakt hun belofte aan mij, die ook zwart op wit staat in hun B-loved Stappenplan niet waar.

Gebruiker1597659480

In het B-loved Stappenplan geeft B-loved aan dat ik zeker elke maand aan iemand word voorgesteld. Op 5 februari 2020 ontving ik echter van de contactpersoon in Nederland een app waarin zij - in tegenstelling tot wat zij in hun Stappenplan beloven-, schreef dat het soms drie maanden duurt voor de eerste match.
Na aandringen van mij werd op 7 februari een eerste date tot stand gebracht die niet succesvol was, en daarna hoorde ik tot de Corona crisis half maart weer niks van het bureau.
Zij hielden zich dus al voor de Corona crisis niet aan hun verplichting van elke maand een match. In verband met Corona liet ik het contract “on hold” zetten op 18 maart 2020. Op 18 juni 2020 verzocht ik het bureau het “on hold” er voor een maand af te halen en de medewerkster liet mij weten: "We gaan er weer voor."
Ik hoorde echter weer niks, stuurde hierover een app en op 15 juli 2020 kreeg ik een app van de medewerker waarin zij schreef dat “het Marijke niet lukt om te beloven dat er binnen afzienbare tijd een geschikte match te vinden is."
Hierna vroeg ik om ontbinding van het contract en teruggave van de door mij betaalde bemiddelingsprijs minus een bedrag voor die ene bemiddeling die zij hadden gedaan.
Hierop ontving ik een mail waarin zij plotsklaps wèl een kandidaat voor mij hadden terwijl zij daags hiervoor nog beweerden dat zij geen geschikte match voor mij hadden.
Ik heb hen laten weten dat ik deze match ongeloofwaardig vond en hun nogmaals verzocht de overeenkomst te ontbinden en mij een deel van de bemiddelingskosten terug te betalen.

Ik wil ontbinding van het contract en de bemiddelingsprijs van 1390,00 euro minus 112,50 euro voor één bemiddeling, zijnde 1277,50 euro terug.

Wij vinden dat B-Loved hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over B-Loved?