Klacht B.K.: Bedrijf weigert nieuwe pannen te geven

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 649393
Gebruiker
Gebruiker1562163824
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Het regent klachten op internet over de pannen van BK/ Greenpan
Het bedrijf legt de schuld volledig bij de klanten, ipv toe te geven dat het om een fabricagefout gaat.

Kan de Consumentenbond niets doen?

Gewenste oplossing

Nieuwe pannen, volgens de garantie regeling
Geboden oplossing
BK/Greenpan heeft mij beledigend behandeld. En dat terwijl in mijn jonge jaren BK een van de meest gerenommeerde bedrijven was. Als je het je een beetje kon veroorloven, kocht je BK pannen. Nu zijn ze van een erbarmelijke kwaliteit en de vermelding dat ze geschikt zijn voor inductie is een regelrechte leugen. Een monteur van Bosch heet mij verzekerd dat de bodem veel te dun is, daardoor trekt de pan krom.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Gebruiker1562163824
    Datum
    Bk cq Greenpan blijft de schuld bij de klant leggen.
    Het regent klachten op internet, maar het laat hen Siberisch.
    Diep en diep treurig!
    En dat terwijl BK vroeger zo’n gerenommeerd bedrijf was.
  2. Auteur
    B.K.
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Westerduin,

    Ik kon inderdaad een heleboel tickets terugvinden op jouw naam, maar deze dateren allemaal van al heel lang geleden.
    Indien u van oordeel bent dat uw klacht niet goed is afgehandeld geweest, kan u dan nog eens opnieuw een contactformulier invullen en naar mij verwijzen, ik zal die dan nog eens herzien, maar onze garantieregels worden doorgaans heel correct toegepast.
    Kind regards, Met vriendelijke groeten, Sincèrement, Mit freundlichen Grüßen
    Rebecca Serras | Customer Care Ambassador

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over B.K.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen