Klacht B.K.: belofte niet nakomen

Klachtnummer
# 588853
Gebruiker
M.E. Kater
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Vanaf 30 december 2021 is er correspondentie over een pan die binnen enkele weken defect was. er is vrij snel een nieuwe pan toegezegd maar die pan komt niet. Al 5 maal is er een 'excuus gemaakt' en er gebeurt verder niets. Inmiddels zelf weer een BK pan aangeschaft.

Gewenste oplossing

De pan die is toegezegd asap thuisbezorgd!

1 reactie

  1. Auteur
    B.K.
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over B.K.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen